DAGENS

Kläder: Leggings (svarta, alltid svarta), långt svart tublinne & brun stor tröja (;

Smink: Oj, massa för ovanlighetens skull. foundation, 3 olika ögonskuggor, lite kajal, solpuder, mascara, rouge. haha, riktigt uppsminkad !

Frisyr: Lockigt & ny duschat !

Bild: En bit av kvällens outfit ; lite blandning mitt emellan party och hemmakväll, eftersom jag inte vet riktigt än hur jag ska göra. bilden blev lite suddig men jag gillar ändå just den så skitsamma ;)


Läsning: En artikel om mineralsmink :P

Låt:
Rihanna - Disturbia

Mat:
Pyttipanna

Vill ha:
Något gott att dricka ;D

Köp:
Slödryck & sprit snart tror jag ..

Humör:
Pigg/trött, glad/ledsen - vad vet jag ?

Göromål:
FEST ? eller hemmakväll

Borde:
Äta mera

Längtan:
Att det ska hända något riktigt roligt ;(

Beroende:
Något att göra

Roligaste:
När Linn skulle beställa en 'Skinkfärsrulle' förut :D:D

Tråkigaste:
Jag & Linus har vart jätte ovänner i stort sett hela dagen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0