HEMMA I FRÄNDEFORS

heeeeeeeeeelt ändrade planer.

hela den här dagen har fan gått helt åt helvete om jag ska säga det rakt ut !!
skulle kunna skriva typ 30 saker som har gjort den här dagen skitdålig och ovärd att existera ..
men kan jag med att tråka ut er med den lååånga listan ?
JAA - för inte fan har jag något annat speciellt mycket bättre för mig just nu.

  • dåligt väder = iskallt !
  • min väska gick sönder mer än vad som var meningen
  • jag har inga kläder
  • mitt hår var hemskt när jag vaknde och har inte hunnit fixa det på hela dagen
  • hann inte heller äta frukost innan bussen till siba gick
  • lång kö när vi skulle köpa korv
  • ofräscht bord när vi skulle äta korvjävlarna !
  • vi fick vänta 30 minuter i stan på bussen hem till linus
  • fick cykla för livet för att hinna med bussen till thn
  • missade nästan bussen, hann precis. PANIK
  • jag fick kissa bakom ett jävla elskåp för att inte kissa på mig
  • bussarna går kasst för att det är söndag
  • söndagar är det mest deprimerande som finns
  • jag fick byta om & sminka mig på bussen för kände att jag verkligen såg sleten ut
  • min mobil är helt jävla cp - låser & stänger av sig titt som tätt
  • jag kom inte hem från trollhättan
  • battriet på mobil tog typ slut när jag satt där !!
  • fick vänta i typ 1 timma på att bli hämtad i thn
  • jag gick till fel bankomat när albin skulle plocka upp mig
  • jag var hungrig som faaaaan eftersom jag bara ätit 2 korv med bröd på hela dagen
  • hade bös i skorna som jag inte orkade ta ut.
  • det känns som att det av någon anledning har blivit lägre ljud i min ipod
  • höll på att glömma busskortet på bussen
  • det 'luktade haschpipa' i huset när linus föräldrar kom hem
  • jag är fortfarande hungrig - sitter och äter rester av pommes
  • har ingen bra musik att lyssna på
  • känner mig jävligt jävligt ensam. som alltid i det här huset - utstötta barnet typ /:
  • insett att jag antagligen får hoppa av skolan och gå om 1 år till
  • fortfarande ganska långt till jag fyller 18, kommer gå seeegt
  • jag har ingen bra film att se på :(
  • har inga pengar = ingen ny mobil, ingen ny dator, inga kläder & aldrig någon skinnjacka
  • jag är allmänt jävla deprimerad
  • jag fryser som fan
  • jag har ont i huvudet :(
  • ångrar att jag ens gick upp imorse
  • nu har jag passerat 30 !!! :|
nej, nu vill jag inte skriva mera. usch, så mycket saker får bara INTE gå fel och vara dåligt

får väl försöka skriva några bra saker också :

  • fick jätte fina bh & trosor av linus
  • träffat albin idag
  • albin är väldigt snäll
  • jag & linus har inte bråkat :)
  • jag kom hem från trollhättan
  • känner mig värdefull för en del människor iaf
  • korvarna på siba vad goda & billiga
  • jag hittade en 20a i jackfickan förut
  • specialerbjudande på hemmakväll : 3 kexchoklad för 20
  • det var en mysig biltur hem
  • kändes skönt att för en gång skull vara hemma (trots att jag redan vill härifrån igen)
  • kexchokladen var god (;
  • albin hade mobilladdare i bilen
  • det finns massa jag kan äta (men orkar inte göra något)
  • ska ta mig en varm skön dusch
  • ska snart ringa linus - så fort han kommit hem från andreas (:
  • albin är knäpp ! :P
  • jag är trött (är det bra ?) haha
  • har kommit fram till hur jag ska fortsätta livet, ist för att bara ligga hemma hela dagarna
  • nu känner jag mig lite positivare :)
japp. så nu blir det en dusch, sen får jag försöka äta något, ringa linus, kolla film & sova :)) <3

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0