OCH ÅTER IGEN

har det bivit ett långt, tomt och trist uppehåll ! men ändå, det känns mer värt att skriva något intressant när jag känner för det än bara massa babbel för att "jag måste skriva" .. så ja ;) hur som helst, nu ska jag stapla upp lite öl och cider i kylen. sen när albin kört sin pappa till ullrika ska vi börja med maten, tacos :) och så kommer tobbe och michael och käkar, sen blir det supa. en hel del folk verkar det bli :D kommer nog bli bra, hoppas på en dunder kväll, sista dagen på året 2008.

året kort och gott har varit ; något alldeles annorlunda, det har hänt mycket saker .. jag flyttat hemifrån, flyttat hem igen .. gått igenom några svåra tider, men tagit mig upp igen. förlorat några vänner, hittat tillbaka till gamla, träffat en hel del nya underbara människor. dom första jag tänker på inom den kategorin är sjävklart izabell och tuva. synd bara att vi inte umgås så mycket som jag önskar att vi gjorde. men jag älskar er tjejer, ni har gjort ett stort intryck på mig och pånågot sätt ändrat synen på livet, ta saker som det kommer, och främst av allt - ha kul ! jag har under året sett vänner få sina hjärtan krossade, själv krossat hjärtan, fått mitt eget krossat .. men oftast läker det igen, det tar sin tid och visst finns det spår och ärr kvar. men, life goes on (: jag ångrar en hel del saker, men är ändå glad för det mesta som hänt. jag har fått mycket livserfarenhet, och det är viktigt ! jag är ändå tacksam för hur mitt liv ser ut idag, och alla vet vi ju att - ingenting kan vara helt perfekt ! :) man får nöja sig med lagom bra helt enkelt .. nu vill jag bara önska er en riktigt trevlig 31 december -08 kväll ;D

GOTT NYTT ÅR !              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0