DAGENS

Vill ha: värme

Klädsel: just nu mys, men blir lite av det nya sen (:

Frisyr: får se, helt galet för tillfället

Smink:
inget (än)

Händelse:
jag och sara bestämde oss för att hitta på något :D

Låt:
Craig David - Insomnia

Bild:
en bit vänersborg resecentrum en tisdagskväll (:


Planer: vara med sara & dennis, bästa jag vet <3

Saknad:
trollhättan !

Dummaste:
stökigt på mitt rum

Sjuka:
ont i huvudet :(

Beroende:
röra på mig, har spring i benen

Roligaste:
imorgon är det lipz :D

Tråkigaste:
insett att mycket pengar har gått åt den snaste veckan /;

Borde:
städa rummet, spara pengar och skriva CV (svårt!)

Favorit:
mina nya kläder <333

Mat:
en clementin (a)

Köp:
inget, kanske blir något smått sen

Godis:
inte idag :) än så länge, kanske blir något till filmen hos dennis sen ..

Humör:
fia är alltid glad :D .. nästan

Visdomsord:
If only we'd stop trying to be happy we'd have a pretty good time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0