DRYG KVÄLL !

känns som att denna dagen och kvällen har gått väldigt väldigt långsamt. hade jag inte vetat vad klockan va hade jag gissat på iaf över 00.00, känns som om den till och med skulle kunna vara 02.00 :O jag förstår inte hur det klockan bara kan vara 21.50 då ? tiden brukar gå så jävla fort annars. har gjort en del idag faktiskt, samtidigt som jag mestadels bara legat i sängen .. jag har iaf dammsugat hela huset, lagat mat, diskat, plockat ur/i diskmaskinen, tvättat .. städat badrummet på övervåningen. städat mitt rum väldigt väldigt fint :))

imorgon ska jag till joanna tidigt. mamma ska till näl vid 8 så hon kör mig till joanna innan, upp och hoppa med tuppen x| ska nämligen jobba lite, bära in ved tjäna några slantar. det blir bra det :)) behövs verkligen ! åh, min joanna är världens underbaraste <3 sen ska jag nog ner till stan också, måste verkligen köpa en stav till läppen. gör så förbannat ont varje gång jag biter i kulan på navelstaven jag har i nu ;S :( inget bra för tänderna det inte ! sen tänkte jag om jag får min kod till lanforsakringar = mitt sparkonto så ska jag åka ut till överby och kolla på mobil (; orkar inte vänta mera nu, så får köpa den i blå eller vit och byta skal till grått sen, för antar att det går ? :] annars får det väl va då .. hehe.

nu tänkte jag sätta på 'sex and the city' -filmen. har faktiskt inte sett den än. är egentligen väldigt sugen på att se den nya narnia, 'the chronicles of narnia prince caspian', men den ska jag ju se med possy någon dag så jag får hålla mig tills dess :P jaja, ska slänga igång filmen nu och mösa i mig massa chips, ostbågar och dricka ska jag hämta också ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0