UPP OCH HOPPA !

mamma kom in och "väckte mig" för 15 minuter sen. 'snälla kan du ta ut hästarna, jag mår verkligen inte bra idag ! jahaaaa .. vad gör man ? var bara att !HOPPA! upp ur sängen med en gång, och faktiskt blev jag lite chockad över att det ändå gick så lätt, helt otroligt för att vara mig :O iaf .. gick ut i stallet och släppte ut dom i hagen en efter en, alla fem hästarna - biggan, mini, mosa, molly & sist OCH MINST pontus ! (; och nu vet jag inte ens om det är värt att försöka somna om, eller om jag ens kommer lyckas även om jag försöker :( jag piggnade ju till lite av den kalla, friska luften. även om kroppen inte alls är särskilt alert !! fan då .. det blev inte många timmars sömn för min del inatt inte. men å andra sidan kanske man kan somna i tid ikv då, kanske inte så värst stor chans att det blir så ändå men. jag får om jag somnar eller inte, längre än så här blir inte detta inlägget iaf (:

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tog bort den =( Ingen verkade vara intresserad, tyvärr.

2008-11-17 @ 10:28:52
URL: http://emeliiiees.blogg.se/
Postat av: Emelie

La upp den igen =)

2008-11-17 @ 10:59:00
URL: http://emeliiiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0