EN SAMMANGFATTNING AV EN UNDERBAR HELG

hej hej (: har vart lite off dom sista dagarna, har nästan tvingat mig själv att skriva men sen beslutat mig för att inte göra det utan göra det sen när jag har lust istället. ska ju inte kännas som en plikt menar jag (; hum .. vart ska man börja, jo .. där jag slutade sist kanske !


FREDAG : morgon .. vaknade ju väldigt tidigt och ganska bakis. hehe , drack en hel del mjölk, närmare 1½ liter på bara några få timmar xD finns nog inget bättre än mjölk på bakfyllan !! sen bad jag erica köra mig till statoil och köpa chips så det gjorde hon. blev en daim också (; och så fick erica en påse ahlgrens bilar för "besväret" :P sen så gick jag ut på promenad med tilda runt 3 där. sen in och tog en dusch, gjorde mig i ordning och packa ihop mina saker. sen så upptäckte jag att det inte fanns någon sprit. fuckfuckfuck ! drack xide under tiden jag funderade på hur fan jag skulle göra, men det löste sig :)

sen tog jag bussen 18.22 ner till stan, träffade Izabell en stund. jag käkade en skinkrulle och så satt vi på meddo och pratade :)) sen vid 19.15 tog vi bussen från torget så hoppade hon av på resecentrum och jag åkte vidare till trollhättan. framme på drottningtorget typ 5 över halv 8. så tog jag ut pengar sen letade jag upp sundet. så skulle vi försöka få tag på tjocken. mitt jävla batteri dog på mobil. typiskt ! men sen fick jag igång den snabbt så vi kunde skriva upp hans nummer och ringa från sundets mobil. så bestämde vi att han skulle komma till jesper sen för han var så seeeeg ! så vi köpte slödryck sen gick vi till jesper. väntade på jesper och christoffer utanför kulturskolan för vi hade INGEN aning om vart jesper bodde. sen kom dom, så gick vi in till jesper och dom drack öl. jag fick vänta vänta vänta .. hum.

sen kom min sprit, och tjocken :D så spelade vi 'jag har aldrig', as roligt var det ;D sen vid halv 11 gick vi ut. träffade massa folk. fick skjuts in till stan, sen tänkte vi vad fan ska vi göra här ?! :P så tog vi bussen till stavre skolan, och tänkte ännu en gång vad fan gör vi här då ? satt där ett bra tag och busade iaf. sen drog tjocken hem och så kom albin och hämtade oss så åkte vi till shell. träffade johan en sväng :)) sen drog jesper också hem. så åkte jag, christoffer och sundet med jens. träfade nerv och peppe så drog vi till lyr en sväng. sen körde dom mig hem. hälsade på alla djuren xD haha ! och ja .. sen åkte dom hem igen och jag gick in och sov. eller ah, käkade först och satt säkert vid datorn en stund (a) somnade till routatoille <3

sjukt kul att träffa jesper igen !


christoffer åkte buss (; de ni !


en bild från promenaden med tilda (:


LÖRDAG : vaknade lite innan 11, inget bakis :D:D men fett slö och halvt stressad. skulle longera biggan och egentligen åka till dennis. men jag pratade på msn med stampe och så bestämde vi att dom skulle komma hit ist så ringde jag och väckte dennis. så kom dom med en gång. lagade mat - potatisklyftor, morot, kycklingfilé och bearnaisésås. sen åt vi och kollade på 'shutter', sådär bra va ..

sen drog dom hem till dennis så lagade jag mat igen. till mamma och björn. gjorde den där pastagratängen fast med kyckling ist för skinka (y) sen satt jag vid datorn en stund, fick sms av erica och hon ville följa med mig till trollhättan, så hon kom hem och så tog vi bussen 19.22, tog en grogg på bussen och jag sminkade mig, hann inte göra det hemma :P sen fick vi vänta några få minuter på resecentrum sen kom 65an så åkte vi till thn. mötte christoffer, sundet och billy där. köpte slödryck, gick och satte oss på en trappa och väntade på milki .. så kom han m.fl. gick vi tillsammans in till stan igen. dom drog till o'learys och vi gick först till aspen, träffade albin så dom fick sina öl.

sen gick vi hem till christoffer.
satt där och tog det lugnt typ, jag hade fullt upp med mobilen som vanligt typ (a) sen efter ett bra tag skulle johannes komma och hämta erica, jag ville inte åka redan så jag stannade kvar, men följde henne ut (: sen efter en stund drog sundet och billy också. jag och christoffer kollade typ TV, bilddagboken, och massa skitbilsidor xD haha ^^ sen somnade jag till typ. så kom hans mamma och magnus hem, sen gick vi och la oss vid 4 typ ..

stampe, lillebror victor & dennis .. riktiga mysingar :))


SÖNDAG :
vakande vid 2 av att dennis ringde !! haha .. han var fan knappt nykter än. den tjommen deckade ju kvällen innan när jag pratade med honom i tele typ. hum .. jao, sen skulle vi dra och käka pizza så vi gick först till peppe och plockade med honom. sen till jätten, jag köpte yoggi yalla. sen gick vi till stavre pizzeria och träffade vicky där. så käkade vi. satt där ett bra tag.

sen gick jag och vicky i förväg till trappen och pratade lite (: köpte en festis och sen drog vicky hem. jag, christoffer och peppe gick till lyr och träffade billy där. så gick vi hem till christoffer och kollade på 'the love guru', sjuk film ! ;DDD tja .. sen gjorde vi inte mycket, vid 8 gick vi ut för min buss gick 20.06, ja .. sen hade jag en lång tur framför mig. fick först vänta 30 min på drottningtorget, så jag gick och solade och sen köpte godis. perfa ! ;] sen tog jag 61an ist för 65an så behövde inte vänta allt särskilt länge i vbg.

sen fick jag även gå från statoil för att mamma kollade på film /: när jag kom hem värmde jag lite kinamat och gick upp på mitt rum som vanligt, startade datorn det första jag gjorde - självklart ;D haha .. mja, sen satt jag bara och lurade runt. kollade dom 3 nya 'andra avenyn' avsnitten och sen sov jag vid halv 4 (:



IDAG: vaknade vid 12-12.30.
låg kvar under det varma täcket en stund. sen gick jag ner och duschade. nu sitter jag här :) ska till dennis om en stund typ .. tänker på hur bra livet är ibland :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0