FIA SOM BRUNETT (IGEN)



ja se ! så blev det, nu är ju detta då en svartvit bild + att den är tagen med webcamen som dom flesta nu förtiden är ;O åååwh, vill ha en kamera, eller iaf en mobil med kamera. har hittat en mobil jag ska köpa nu !! sony ericsson w595 ! alldeles perfekt för mig, det är en musikmobil med 3.2 mpx kamera :D:D kan inte bli bättre, + att det är sony ericsson som jag inte överhuvudtaget kan tänka mig att byta ifrån (;

men jag vill ha den i färgen 'grey', som inte verkar ha släppts än. har bara sett bilder på den, men inte hittat den någonstans så man kan köpa den i den färgen, dom färgerna man kan köpa är blå, vit/röd och svart/orange typ :( fan, mitt valiga flyt ! men jag får se vad jag gör åt saken. skulle vilja veta om man kan byta skal på den så man isf kan köpa den nu och bara byta skal senare ! men hittar inget svar på det heller x| jaja .. håret var det. får se hur jag gör med det. för först tyckte jag det var så jävla rött. iaf för min smak /: men nu börjar jag vänja mig lite. visst färgen är skit snygg verkligen ! men inte på mig ; så känns det typ. får väl se om jag behåller det eller färgar med en mörkare brun redan idag :) neeeeej .. haha. nu ska jag kolla på film som sagt. blahooo <3

TROLLHÄTTAN IDAAAAAAAAG <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0