GLEST MED UPPDATERINGAR SISTA VECKAN

för det är faktiskt över en vecka sen jag skrev inlägget här innan nu ! :O ojojoj .. vad har jag gjort ? vart med hannah och albin för det mesta. trevligt trevligt ! en konstig känsla slog mig förut när jag tog bussen ifrån hannah. jag var ensam :O jag skulle hem, och sova ENSAM ! när gjorde jag det sist egentligen ? det kan jag inte ens komma ihåg :S har vart med hannah i sort sett varje dag, har jag inte sovit med henne har jag sovit hos albin (: så ah .. det känns ganska befriande att vara lite för sig själv nu .. kunna slappna av lite och bara vara ifred :))

och lipz blir det imorgon igen, ska försöka få lite roliga bilder då.
måste fixa kamera bara /: hum ..


jag har färgat håret mörkare och satt i löshår också, riktigt nöjd är jag (: inte så där jätte klar bild men min kamera i mobilen är ju inte speciellt bra (1.3 mpx), nu har äntligen mobilen jag vill ha kommit ut i färgen jag väntat på !! men verkar som den bara finns med 3 .. och det vill jag ju inte ha /: har inga pengar just nu heller, men funderar på att ta ut från sparkontot och köpa. för mobil, det behöver jag verkligen nu :O men måste kolla upp om jag kan hitta utan 3-bindning, eller om det finns någonstans man kan låsa upp den, inte säkert det går eftersom den är såpass ny ! jaja ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0