HURTFUL DEPRESSION

mår vekligen skit för allt det här :( har så dåligt samvete, skuldkänslor och är jävligt ledsen för att det blev så här. vet inte vad jag ska göra ! fan .. kan inte säga mer än förlåt. jag kan inte hjälpa det jag känner. hade jag vetat kunde jag har förklarat bättre. men just nu vet jag bara att jag kan inte ljuga. kan inte låtsas som ingenting. måste reda ut det här, på något sätt. det får ta sin tid, och jag hoppar verkligen att det löser sig på bästa sätt. för jag mår så jävla dåligt av det här nu :'( riktigt riktigt ledsen är jag verkligen ! anade aldrig och ville inte att det skulle bli så här ......

FÖRLÅT !! <3              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0