NYVAKEN (:

sitter här i min säng .. klockan är inte speciellt mycket. precis som vanligt när jag vaknar "dagen efter" hum .. lite smått bakis är jag allt. kämpade så med att inte somna igår men tillslut så gick det verkligen inte hålla ögonen öppna, allt blev bara suddigt och gunga, rena sömnmedlet fyfan :P jaja .. riktigt trevlig kväll igår, jag och hannah kände för att ta en grogg när vi kom in efter ridningen. sen rann det bara på. björn hjälpe oss att göra turkisk peppar shot. den blev feeet god :)) fyfan, funderar på att göra det idag igen, men får se på det senare vill inte tänka på det just nu. försöka få i mig lite mat och låta alkoholen dunsta bort först. inte alltför pigg efter dessa få 5 timmarna sömn ! tänkte försöka bygga på det lite. men kommer nog dock inte lyckas, så just ute. men har jag det mörkt i rummet vaknar jag väl inte förrän imorgon xD haha .. nej, men en film får jag slänga på iaf (Y) drygt bara att jag har sett alla jag har minst 3 ggr !!



tack snälla underbara ricky för att du körde igår ! och tack demitri och rosen för en trevlig "förfest", satt ju trots allt där ett bra tag, kom inte iväg förrän en stund efter 12 (; det var ju skoj att träffa lite folk utanför Lipz igår också. men det kändes väldigt samtidigt tungt att inte komma in när man äntligen har fyllt 18, riktigt riktigt surt för mig /: menmen .. gick väl an utanför den stunden vi var där ändå. vid kvart i 2 åkte vi hemåt. nej, nu blir det film, choklad och väldigt iskall mjölk, till och med slängt i is ffs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0