PIERCING (Y)

har så otroligt ooont just nu. igår bestämde jag mig rakt av för att ta hål i läppen igen. efter många om och men satt jag där med nålen rakt igenom läppen. sen var problemet hur fan jag skulle få i staven. jag fick trycka i den utifrån först och sätta kulan på insidan. sen vände jag på den, satt fint (: men sen svullnade läppen upp så inte i helvete så nu idag bestämde jag och erica att vi skulle byta stav, hennes är lite längre. men även tjockare /: det var ett helvete att få i den. först fick jag inte i den, sen när jag väl fick det gick den i hela vägen igenom, jag tryckte så det blev ett nytt litet hål precis under .. :# sen fick jag trycka utifrån istället, det var där problemet var, toppen av staven gick inte ens i. det var bara att trycka x| gjorde då hemskt gjort och som jag tog i så jag nästan svimmade, fick gå ifrån spegeln och sätta mig för blev helt vimsig i huvudet ;( så ställde erica spegeln i sängen åt mig ist. så satt jag där och höll på .. gjorde ett ordentligt tryck och både kände och hörde hur det sprack inne i läppen. och så kom den ut på insidan av läppen. då satt jag där och tänkte vad fan gör jag nu ?! sen satt som fan och gjorde ohyggligt ont. kunde inte heller dra ut den igen utan en bedrövligt smärta. men fick ju självklart göra det tillslut iaf ! så provade jag ännu en gång att trycka igenom den inifrån, men nej. den kommer inte ut på utsidan !!! så nu har jag min tungstav i läppen och en läkstav i tungan som är fan näst intill en decimeter lång. nej men jävligt lång iaf :P jaja .. vill man vara fin får man lida pin har jag hört xD känns som jag har hela käften full med plåt. haha !! nej fyfan .. nu ska jag försöka tänka på något annat än min pulserande läpp (:


tänk positivt, tjänade några slantar på att göra det själv ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0