17.15 EN KASS ONSDAG

sitter här och tycker förbannat synd om mig själv. jag är blöt, hungrig, smutsig, har ont efter att biggan kastade av mig, vill bara ta en varm dusch och mysa framför en bra film med massa godis, och cola och annat gott :( men nej .. det finns inget varmvatten, det är kallt i hela huset, vilket kan bero på att mina kläder är blöta .. jag är ensam och är näst intill förkrossad för att jag bara sitter här, känns som dom senaste dåliga dagarna vart en evighet. det tar ju aldrig slut. helgen kommer väl också blir skit. ingen idé att ens se fram emot det längre .. man sitter här och kollar ut genom fönstret och vad ser man ? - regnet bara öser ner från den gråa himlen med tjocka svarta moln ;(

så jävla deprimerande.

idag finns det ingen som förstår. nej - verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0