AOOWH ;(

nu blir det fan att ta tag i biggan, är trött på hans spratt ! ännu en gång har han kastat av mig. skrapade upp hakan, bet eller ah högg mig i läppen med en tand :( och trodde fan jag fick hjärnskakning först för blev jätte illamående när jag satt upp igen, så fick gå av och hålla för magen, kände verkligen för att spy ! usch vad hemskt, kände verkligen hur det dunkade till i skallen och trodde fan jag slog sönder tänderna först, sån smäll med hakan rakt ner i backen :| riktigt obehagligt. men skam den som ger sig ! försökte ju sitta upp igen .. men det fick bli longering tills han knappt orkade mera och svetten rann på honom. där fick han för det ! :))

jag ska verkligen försöka hålla igång honom nu, min lilla bus hingst (; det får bli longering i stort sett varje dag framöver. och kanske en runda i skogen då och då som jag tog nu innan ridningen, konditionsträning för oss båda :) härligt (Y) men nu ska jag gå ner och duscha av mig, äta något och så kommer jag tillbaka sen :)

nu får det bli en ny kategori ; ridning - känns som det är mycket utav det nu förtiden :)

puss&kram               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0