BÄSTA HELGEN NÅGONSIN <3

kort sammanfattat ;

fredag - åt middag på suads med linus. sen fest hos kenny, sen trollhättan & sen hem.

lördag - vaknade tidigt, runt 9, satt vid datorn en stund. åkte till dennis, käkade pizza. sen kom linn, jonna & fredrik. jonna åkte efter en stund. sen vid 9 - 10 kom jens, robin & schatz och hämtade mig. så åkte vi till donken, blandade en grogg med cola. var faktiskt helt okej ;D sen shell. köpte slödryck. sen körde dom mig till madde, festa där. träffade några av dom bästa <3 hum .. hällde en grogg över albin, ojoj .. sen stod vi utanför madde ett bra tag. jag, vicky, possy, adam, björk & malin. sen kom albin körande runt hörnet och som en idiot och försvann lika fort igen :S sen gick jag och vicky hem och sov, var hemma vid 5 eller något :)

söndag - vaknade vid 1 eller något, kollade klart på 'high school musical' som vi somnade typ direkt till när vi kom hem. sen gick vi till jätte köpte godis & jag tog en yoggi yalla också (; sen gick vi till pizzan, men jag kunde fan inte äta. så lite bortkastade pengar ;S jaja .. sen hem till vicky igen och satt vid datorerna, kollade massa gamla bilder och skrattade som bara den :D sen missade jag bussen hem så fick sova över en natt till

idag - vaknade vid 20 i 8 eller något. tog 2 mackor på vägen och gick till albin ! vicky åkte till skolan (: sen sov vi till halv 2. vid halv 4 åkte vi till stan, så mötte jag dennis där vid 20 i typ så gick vi till swedbank automat för jag ville prova ta ut en hundring när jag hade 11 öre. det funkade INTE ! så nu vet ni ;) haha .. sen gick vi till resecentrum, bussen stod redan där :D så åkte vi hem, hoppade på massa folk i vbg. pratade lite med joanna på bussen också (: nu sitter jag här hemma i frändefors !

hela helgen vad bäst iaf, trots att en del inte var så där jätte bra ! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0