BIGGAN <3

min söta lilla plutt <3

har inte ens vart ute och sagt hej till dig idag :( usch för mig .. helt otroligt lat har jag vart dom senaste två dagarna, inte alls bra ! vill inte hamna där igen. måste verkligen försöka komma upp ur sängen imorgon, gärna någorlunda tidigt så jag hinner longera dig innan jag postar mina lämp papper på statoil och åker till dennis :) japp, det är morgondagens planer (Y) nu får det fan bli att ta tag i körkortet. kan inte fortsätta så här ! suck på mig x| kanske ska ta och rida imorgon till och med .. ge sig på det igen, har ju inte ridit honom sen jag flög av i .. när det nu var ? någon dag iaf (: känner mig riktigt dum som bara suttit inne hela dagen. ligga inne hela dagarna funkar ju inte, verkligen inte !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0