DAGEN EFTER .. HOS DENNIS

låg kvar i sängen några timmar efter jag vaknade imorse, kollade 3 avsnitt av 'vem kan slå fredrik & filip' och lite så .. datorn funkar fortfarande bra. hade inte supit bort strömkabeln som jag trodde heller, den var kvar här hemma hos dennis. det var ju bra iaf (Y) tog bussen hit 12.46. köpte f-kort nu, gott det :D fast fick åka gratis även hem från trollhättan igår. 3 gratisturer på en dag på grund av att dom inte hade några fritidskort på bussen. haha xD


hade en hel kul kväll igår iaf ; tog bussen 22.18 från dennis, till stan. gick till shell. tog en grogg med cola, mindre god. men det gick ner (; sen kom hannah, så tankade hon moppen och jag köpte en slödryck. blandade en grogg och så drack jag den på vägen. var framme i thn ca kvart över 11. då snurrade vi runt och letade efter peppe och dom. haha, sen hittade vi alla, förutom peppe. då var han iväg och letade efter oss. haha ! tokigt :P sen kom han iaf. så ställde vi moppen och gick in till stan :) var inte mycket mer än så, men trevligt ändå. hannah åkte hem strax innan 1 så då väntade vi på min buss bara, och åt muffins ^ jag, pos, peppe och eamil .. sen vid 2 gick vi till resecentrum. väntade på min buss som kom typ 20 över. så åkte jag hem, ganska mycket folk på bussen, jag höll på att somna ! sen cyklade jag hem från bussen, slängde cyklen precis utanför dörren xD haha .. hörde mamma och dom prata om det imorse "säkert sofia när hon kom hem" .. haha ! jaja .. sen satt jag vid datorn lite, drack cola och sen gick jag upp och la mig, pratade med pos lite på msn och så .. sen satte jag på musik och sov vid halv 5. vaknade ganska tidigt imorse. gick ner och gjorde en god macka - sallad, ost, skinka och gurka ! :D:D och ett glas mjölk. men is i ;) hehe .. japp, tänkte somnao om men sen kollade jag ju på webb-tv ist .. så kommer nog vara ganska trött senare ikväll. men så ska det vara ;D



puss&kram              

Kommentarer
Postat av: Katariina

Fan, trodde det var söndag idag och "One Tree Hill"! ;(

2008-09-27 @ 16:39:53
URL: http://meanballerina.blogg.se/
Postat av: Katariina

Får absolut kika in den sidan!

2008-09-27 @ 18:14:24
URL: http://meanballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0