DAGENS (VAR FETT LÄNGE SEN NU)

Vill ha: HELG IGEN !!

Klädsel: svarta jeans & svart linne

Frisyr: sådär vanligt upsatt i knut bara (:

Smink:
som vanligt, foundation, puder & mascara

Händelse:
kalas för mig

Låt:
Priddy Boy - Dancy Time

Bild:
jag & Biggan


Planer:
kalas för mig & longera Biggan

Saknad:
insåg idag hur mycket jag saknar min pappa <3

Dummaste:
vart ganska lat idag faktiskt /;

Sjuka:
ond finne precis vid läppen

Beroende:
alla underbaringar till vänner jag har <3

Roligaste:
fått pengar och jättefina blommor, och träffat släkten :)

Tråkigaste:
hum .. Biggan var lite dummer !

Borde:
säga godnatt (;

Favorit:
massa kärlek till min Biggan

Mat:
god middag - potatis, stek, kantarellsås och svartvinbärs gelé

Köp:
inte någonting

Godis:
chips, ostbågar och nougat hjärtan

Humör:
bättre än någonsin typ <3

Visdomsord:
Kärlekens första suck är förnuftets sista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0