DÅLIG VECKA HELT ENKELT

ALLA dagar denna veckan .. + söndags har vart helt jävla sönderkassa ! varför ? :S varenda dag nu har börjat totalt värdelöst, men sen mot kvällen lugnar katastrofen ner sig. hum, känns lite knepigt. att allt helt plötsligt går åt helvete :| jaja .. nu ska jag och linus gå och lägga oss, kolla film :) imorgon ska jag ju upp och hoppa klockan 6, haha. eller inte. vi får väl se hur det blir med den saken (; önska mig lycka till ! ska iaf rida med mamma imorgon. det ser jag fram emot :)

sen så kanske det blir trollhättan också.
det beror på om sara ska till skolan på torsdag eller inte. aja, vi får se hur det blir med det imorgon. man vet ju aldrig när världen går med eller emot mig, suck ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0