EFTERLÄNGTADE IMORGON

idag är min sista dag som 17 åring ;D wieeee !! fan vad härligt det känns nu .. som jag längtat och väntat på 1 oktober. och nu är det den 30 september, dagen innan 1 oktober. mitt leg har ännu inte kommit med posten, får hoppas på att det kommer imorgon, sen är sista chansen torsdag. har det kommit då blir det kanske inget lipz ! jag hittade av en ren slump en bild på mitt väldigt gamla pass ..
det ser ut såhär ;




NEJ, det syns nog verkligen inte att det är jag x| .. eller kanske lite, det är svårt att avgöra själv !

kanske svårt för er att avgöra, men jag tycker nog inte att det är speciellt likt mig ;p sen är det ju det ett problem att det har gått ut som ni ser .. den 26 maj 2005 gick det ut .. snygg handstil där med ja ;] hahaha ! nej .. jag får hålla tummarna att legget hinner komma. en sak till jag inte förstår är varför det står lextorp, jag är väl inte född på lextorp ?! xD mamma blev lika förvånad över det när jag visade henne det på mitt personbevis. jaja (: det blir nog bra det, i värsta fall får jag väl vänta till nästa torsdag då :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0