EN KVÄLLSHÄLSNING

sitter här efter ännu en ganska kass men samtidigt väldigt bra dag. hehe :) idag har jag vart i trollhättan, tog bussen hemifrån 16.50, var på resecentrum i trollhättan ca 17.30, hoppade på 24an som Sara kom med, sen gick Joanna på den på torget. så åkte vi till sylte, tänke sova hos pappa inatt men nej, han hade låst det där jävla extra låset på dörren så vi kom inte in där inte. jaja ! så tog vi bussen in till stan igen, käkade pommes på Grillhouse. satt där ett tag sen tog vi bussen kvart i 8, Joanna gick av på resecentrum och tog bussen hem.

jag och Sara åkte hem till Albin :))
kollade på slutet på 'Pirates Of The Carribean 2'. sen kom Michael så åkte vi ut en sväng, Sara åkte med Michael och jag med Albin. Albin skulle hämta en kompis från jobbet och köra hem henne, sen åka med host medicin till sin syster :P

sen gled vi runt i rondeller, Albin körde som en idiot xD haha ! menmen .. sen körde Michael hem Sara och Albin körde mig till torget. så tog jag 65an till vänersborg klockan 10. sen gick 710 hem till underbara Frändefors 20 över 10. fick gå från bussjäveln. men för en gångs skull låste sig mobilen vid ett bra tillfälle så den lyste hela tiden, haha. mongo mobil ! ;S jaja, när jag kom hem stod victor i köket och tryckte mot bänken. så gick jag in med honom på hans rum och skulle sätta på en film åt honom 'Go' bitar - Barnenes favoriter' men han somnade under tiden jag satte på den så jag snodde den. för jag gillar kalrsson på taket, Jasper pingvin och Pettson & Findus. Lagom förtjust i Byggare bob och Meckar micke. menmen, tecknat är skönt att somna till :) hahaha.

nej, nu ska jag kolla på min tecknade lilla barn samling och sova. har så förbannat ont i huvudet. fast nu när jag känner efter verkar det som det gått över lite granna under tiden jag skrivit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0