GODMORGON

sitter här i sängen och drar mig :)) först när jag vakande tänkte jag .. oj ! en dag som jag inte har en aning om vad jag ska göra, men inte är jag stressad eller deprimerad för det. kändes nästan skönt. att han en dag utan att behöva passa tider och platser. MEN, sen kom jag på .. jag ska ju till trollhättan idag. ja :) men lika bra känns det ändå. blir ju inte efter 4 ändå så det är ganska lugnt än så länge. 'sista-minuten-fia', det slutar alltid med att jag springer till bussar, glömmer saker, missar bussar. ute i sista sekunden med allt innan jag ska åka någonstans ! hehe, men det blir lätt så. man sitter och tänker att man har hur mycket tid som helst, sen kommer man på att det bara är 10 minuter kvar ;O jaja ..

har fixat min mobil nu också tror jag, eller ja .. min temporära mobil. bytte bara batteri, så nu verkar det funka att prata i telefon. har redan pratat igenom två hela samtal utan att den dog. ett stort plus för att det inte ens dragit något batteri överhuvudtaget, står fortfarande 'batteriet laddat' om man trycker i laddaren :D haha. ja, det är ju bara så jävla fan great så det finna ju bara inte ! (Y)

hum, ja .. sen vad det ju det här med att äta frukost på morgonen, misslyckades igen. eller räknas det fortfarande som att jag ätit frukost på morgonen om jag springer ner gör det precis NU ? :D

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0