HÄRLIGT ;D

nu har alla åkt hem, men måste säga att det var väldigt skönt att träffa alla. får så dåligt samvete för att man knappt träffar dom .. usch, skäms på mig ! NU lovar jag mig själv att jag ska ta mig tid att träffa min släkt mera. sonja, gammelmormor. förr var man alltid hos henne, men nu blir det bara några få gånger om året. och ännu värre farmor, efter allt .. hinner nästan gå 1 år emellan varje gång. ska faktiskt hälsa på dom båda två oftare. ska även försöka umgås med pappa mera :) tycker om alla så mycket egentligen, känner mig jätte dum och dålig för att man inte tar vara på dom. känns jätte hemskt att knappt känna sin släkt längre. och det är inte ens så långt avstånd, latheten sofia. som dennis brukar säga. men sen så blir det faktiskt så att dagarna bara går och går och ma tänker inte på det så mycket egentligen :( men nu ska jag försöka ta den möjligheten att åka och städa hos sonja 1 gång varannan vecka :] och så ska jag försöka ta svängen förbi farmor och äta middag med henne eller något när jag ändå är i trollhättan (Y)

ååååwh, just nu längtar jag SÅ SÅ SÅ tills på onsdag.
hoppas verkligen att mitt leg hinner komma innan torsdag. och sen så sa pappa att på onsdag så finns min present på mitt konto ;D haha ! wiho :D får nog fan bli en ny mobil .. och kanske en digitalkamera nu här någongång. kanske efter jag städat och tjänat ihop några slantar :]

idag fick jag iaf 1200 kr, 2 blombuketter och en krukblomma! och så en choklad ask med nougathjärtan. så dom ska jag smaska på nu och bara ta det lugnt, ska nog gå ut och longera biggan om en stund. om jag inte latar mig så att jag struntar i det. men ändå, skippade ju det igår så känns nästan som jag MÅSTE idag ! :O hum .. jag får se hur jag gör (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0