LISTA

1) Vad åt du till frukost?
Inget

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.

3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Jens Henriksson

4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet ..
Silver

5) När var du arg senast?
Idag

6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Många .. :')

7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Hum ..

8) Yoga eller löpning?
Löpning

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Oxfilén, tack (;

10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Inga :S

11) Favoritkaraktär i deckare?
Vet inte riktigt !

12) Teveprogram du aldrig missar?
Njae, jag kollar typ aldrig på TV

13) Vem är du avundsjuk på?
Ingen som jag kan komma på just nu

14) Din bästa revansch?
Jag har allt haft mina stunder, dock inget jag orkar tänka fram nu och skriva upp

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Pass

16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Vene

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Pass

18) Kaffe eller te?
INGET

19) Skostorlek?
38-40

20) Hur ofta är du på IKEA?
Inte spec. ofta

21) Om du hade fem miljoner - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna ..
En bil, massa kläder & resor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0