LOOKING FORWARD TO THE WEEKEND

så in i helvete !! xD kan inte sitta still. sitter och hoppas och studsar, skrattar och ler och bara längtaaar som tusan <3 jag, izabell & tuva ska mysa sönder :)) först handla på kvantum, massa god mat- och drink ingredienser, sen hem till mig. fixa 'välkomst-drink' och börja laga mat, sen käka god förhoppningsvis 3-rätters middag med tända ljus och sånt där för en mysig stämning, sen när vi ätit oss riktigt feta blir det spela "små" fjantiga tjejspel och dricka mumsiga drinkar. testa massa olika och mmm :) jag står inte ut med att vänta ända till fredaaag, fast det är ju inte långt kvar ..... men ändå (a)

kommer bli en så extremt bra tjejkväll :)

och innan allt det ska jag till siba med min underbara joanna och köpa den efterlängtade klänningen (blev ju inte av idag). och så ska hon köpa hårfärg till mig, så otroligt snäll och söt är hon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0