PIZZA, TRASIG NAGEL, HAMBURAGRE OCH MASSA SKOJ

det är ungefär så min dag sett ut. har bara softat hela dagen med dennis och stampe <3

vi har suttit vid varsinn dator hemma hos dennis ca 96% av tiden .. haha, käkat pizza, köpte ostbågar, så fick vi chips och popcorn av potta. sen satt vi mera vid datorerna .. sen vid 10 i 10 tog jag bussen hem och dom cyklade till mig. medans jag väntade på dom gick jag ut till biggan i stallet, borstade och kratsade hovarna .. gav honom och dom andra hästarna äpple (; sen så var vi jätte elaka och skrattade åt en fuling på bdb .. hum /: menmen ! :P nästan lika roligt som ölsnubben xD haha ! mja .. sen så gjorde vi hamburgare, eller ah. JAG gjorde väl det mesta som vanligt men ändå (: sen har vi busat på msn och lagt upp massa 'snygga-brudar-enligt-stampe' på min bdb :D och så kryp så klart !! haha .. väldigt roliga liv har vi, jahaaaaaa :) ja .. nu ska dom cykla hem. tack för en heeeel bra dag :D

och FAN. en av mina naglar har gått sönder, ett hack i sidan av tumnageln. typiskt ! får bli gå upp på rummet och måla på nytt lack nu :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0