SOFIA I SIN ENSAMHET

jaaa .. nu sitter jag här igen, klockan är alldeles för mycket och mer kommer den bli. tro det eller ej ?! haha xD menmen .. sitter fortfarande med ett leende på läpparna och tänker på hur bra den efterlängtade fredagen kommer bli :) heeelt galet bra, om allt går efter våra planer. imorgon ska jag göra något vettigt tror jag .. vet inte vad bara ? haha, försöka tjäna lite pengar kanske. för det behövs på fredag - sprit, mat, godis, frukt, drinkmix, juice och allt vad vi ska ha :D:D:D:D helt fantastiskt kommer det med all säkerhet bli iaf :] vad annars ? med två så jävla fan bra tjejer, haha <3

nej, jag kanske borde gå och lägga mig ? .. här kan jag ju inte sitta hela natten iaf :O
fast kan, kan jag ju. brukar jag ju göra. men inte IDAG inte ^^ hehe .. ska försöka komma upp någorlunda i tid imorgon faktiskt, och äta frukost på morgonen, låter inte så dumt ;D


               izabell & tuva är dom typ sötaste ungjävlarna som finns :D:D


puss&kram, godnatt              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0