NYA SKOR OCH JEANS!

gått hela dagen och vart hungrig. hann ju inte äta något innan jag tog bussen för att möta dennis, sen gick vi till hans jävla skola en sväng för att hämta hans dator och glo en liten stund på någon apparat gjorde ett knogjärn :] 12.34 tog vi bussen till stan, för att byta till 65an till siba. så runt 13.00 var vi framme! kände inte precis för att lägga pengar på mat heller, för överlevde gjorde jag ändå dom timmarna vi gick där ute ;p

köpte däremot 2 par skor på skopunkten - ett par svarta sandaler med klack för 299 kr och ett par vita tygskor, dom kostade 199 k, men köper man två par får man 50% rabatt på dom billigaste, alltså kostade dom vita bara 99.50 kr ;) haha! köpte 3 först, men så fort jag kom ut därifrån så ångrade jag mig och gick in igen, lämnade tillbaka dom jag kände mig osäkrast på ;o så tokigt det kan bli! och så blev det ett par vita jeans på gina, 399 kr. DÄR RÖK 800 KR! suck .....

när det var dags att lämna siba så tog stampe bussen till vänersborg. jag och dennis åkte in till stan, han käkade en 50/50 med kebabsås medans vi väntade på några från hans klass som vi skulle träffa för att få pengar.

sen tog vi bussen hem till mig på sylte. så nu har jag precis käkat makaroner och köttfärssås. jag försöker väcka andreas, vilket inte går så bra, eftersom han inte svarar ;| haha! och så krånglar det med gogo lite. så får se hur det blir med det. ska nog vara med andreas och roob ikväll iaf :))

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: Becca

tack så mkt för dom orden sofia! på något sätt

så gick de verkligen rakt in i mig..

men de är bara de att allt bara känns för mkt

o allt kom över mig på en gång, vet inte vad jag

vill o jag känner att jag står på samma ställe som

jag alltid gjort, lika vilsen o ovetandes..

tack iaf, de betydde mkt! :)<3

2009-04-29 @ 20:55:33
URL: http://beccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0