BYZ

lyssna på nya skivan, ladda ner den gratis här.


nja, den här plattan var nog lite till en besvikelse. men 'vad hette du', är faktiskt riktigt skön ;D den är nog favoriten just nu. haha, ibland får han till texterna så sjukt bra. jag gillar byz. men nej, jag är inte helt säker på om den här skivan kommer bli speciellt uppmärksammad, av mig iaf. och vem fan är headline? haha, honom har jag no aldrig hört talas om ;o kanske är det helt enkelt så att han gör bättre ifrån sig på egen hand? eh, jag kan inte riktigt bestämma mig om jag gillar den eller inte. däremot är omslaget riktigt snyggt! ;D vad tror ni, hiss eller diss?

nu ska jag fortsätta lyssna, så får vi se om jag kan övertygas (;

edit; jodå, dom här låtarna kommer definitivt hamna på en spellista i min iPod!

Kommentarer
Postat av: Olessia

åhhh jag älskar byz :D

2009-04-30 @ 09:01:50
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: Olessia

jag lyssnar :D

2009-04-30 @ 09:14:02
URL: http://nenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0