DET SLUTADE MED HEMMAKVÄLL

i flera timmar försökte vi fixa någon som skulle köra oss till festen i brålanda, men efter många nej och motgångar så gav vi upp. så typiskt när vi fixat sprit och så .. menmen, allt kan inte bara flyta på jämt. så nu fick det bli en hemmakväll ist. jag sitter här och nördar medans hannah ligger och kollar på 'underbara älskade' som går på 1an.

hoppas på bättre dag imorgon. påskafton, fairfest i vänersborg och härligt väder! det är ju helt klart något att se fram emot (:



nu ska jag kolla mitt horoskop för morgondagen :D haha. sen ska jag försöka koncentrera mig lite mera på filmen. senare får det bli hoppa studsmatta, baka negerbollar och dricka fanta tycker jag ;D kanske ska poppa lite popcorn också? vem vet (; har märkt att mitt videobloggande är väldigt uppskattat, det är roligt och uppmuntrande! :)

vad gör ni ikv sötnosar? ;*

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: erica

asså ska du på fairfesten ? jag med :)

2009-04-11 @ 00:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0