DYSTERT

vaknade vid 8-halv 9, sen dess har jag somnat om och vaknat flera gånger om. jag har faktiskt sovit riktigt skönt inatt! hm, tror ni att sängens placering i rummet har någonting med hur man sover att göra? det tror jag. jag kommer ihåg när vi bodde på tessingatan. jag möblerade mitt rum hela tiden, ibland flera gånger i veckan. vissa nätter sov jag bra, andra kunde jag knappt somna alls /; men jag har alltid älskat att möblera (a)

hela lägenheten vilar i mörker, så jag känner inte alls för att gå upp. vart är solen? :( 5.9 grader ute,usch! det finns nog inget som påverkar mig så mycket som vädret. jag ser ingen mening alls med att gå upp idag ..... eller tills albin kommer iaf.


nej, fö'fan! jag ska upp, sätta på musik på lite volym. äta en god frukost och göra en bloggdesign till vicky, som faktiskt fyller 19 idag. grattis gumman! (: tänker inte deppa bort hela dagen pga att det är tråkigt väder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0