GLAD PÅSK!

nu har jag och hannah kommit hem igen, var en liten stund sen men .. vi har iaf vart hos hannahs mormor och ätit påskmiddag, gott var det! :)) åkte faktiskt moppe dit, och hem. riktigt härligt med tanke på vädret (y) sen så har vi kollat på när biggan gjort tappra försök att sätta på mini, vet inte riktigt om han lyckades eller inte, men mamma trodde att han gjorde det .. till slut! ;D haha ..

nu står hannah i duschen, kall dusch blir'e. brrr! och snart är det min tur. sen blir det till att börja dra igång inför ikväll. kvällen börjar hos joanna. grillning med tjejerna. dvs - joanna lunde, malin ekberg, ronja samuelsson, sandra pj och malin bolinder.

nu vart det min tur att genomlida en 'nära döden upplevelse' - som hannah precis sa. det ser jag verkligen fram emot (; usch .. hahaha. jag har en massa bilder också, men eftersom jag slarvat bort kabeln till kameran och mitt memory instick i datorn inte funkar speciellt bra så får jag inte in dom /: men jag ska försöka lösa det! ha det så bra nu, och ännu en gång glad påsk på er!

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0