HEJ GODINGAR (:

hur har ni det?

jag är dötrött just nu.
jag och hannah har vart ute på en 2 timmars lång ridtur. sen har vi städat lite i köket och käkat hamburgare. nu sitter vi uppe på mitt rum och lyssnar muik :) fast hannah har somnat, som hon sa att hon inte skulle göra. vem har alltid rätt? (a) haha.

ridturen var härlig iaf. började med lite bråk, men när jag och molly blivit sams igen så gick det jättebra! :) red med westernsadel idag. jag älskar det! och så hade vi med lite fika och så. riktigt mys var det :D och vädret är fint även idag, dock börjar det bli lite moln på himlen nu, så solen hittar inte riktigt fram /: menmen .. värmen håller sig iaf (y)


westernsadel

ikväll tycker jag det ska hända något kul. hannah håller med! alla är ju trots allt lediga imorgon också. så riktigt söndag är det ju inte egentligen (; hehe. imorgon åker jag nog tillbaka till trollhättan iaf. känns lite tråkigt, för har haft 3 riktigt trevliga dagar här hos mamma nu :) härligt att komma ifrån allt ibland. att bara ha umgåtts med hannah och djuren har gjrot gott för mig känner jag. har vart så avslappnad denna helgen.

och gårdagen blev riktigt lyckad, faktiskt! :) joanna & pj hämtade mig och hannah vid 7. mina byxor var blöta och jag hade inte hunnit göra mer än gå ur duschen och kleta på mig foundation. så det blev ett snabbryck för att packa ner det vi skulle ha med oss. sen hoppade jag in i bilen, utan byxor xD haha .. tog på mig dom ganska snart, men fickorna fick hänga ut en stund för att torka ;p redigt fult! när vi kom till joanna, gjorde jag mig i ordning. sen började vi dricka grogg, och så kom ronja och malin. så grillade vi, käka och bara prata en massa skit ;D dom sista minuterna innan vi drog bort till matilda spelade vi tangera. dom flesta var skitpackade :D hahaha.

festen hos matilda föll inte många i smaken, så efter någon timma åkte vi till brålanda på fest. jag, hannah, malin, ronja, thim, kenny, tobbe m.fl :] riktigt trevligt! daniel ringde och snackade om att dom skulle komma och hämta oss, men dom hittade inte dit. så det blev inget med det. höhö. vid 3 någon gång kom robert och donken och hämtade oss, så fick vi skjuts hem.


jag & ronja

när vi kom hem blev det kvällsmat - scones. och så spelade vi in en videoblogg, sen upp i säng. hannah slocknade i stort sett med en gång, jag deckade en stund senare med mobilen i handen ..... det var den påsken det.

har som sagt en massa bilder
, och även några filmer på kameran nu. men jag vet ärligt talat inte hur jag ska lösa det. för min dator vill inte läsa minneskortet, det står bara 'enheten måste formateras innan den kan användas', och det kan jag ju inte göra?! ;o kabeln har jag ingen aning om var den är ...... typiskt :( får väl se om det löser sig.

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0