HEJ KÄRA BLOGG <3

sitter hemma hos pappa nu. andreas ligger fortfarande och sover. han kom hit inatt en stund efter 2, alltså efter lipz. jag själv kom hem ca 1 timme senare. slutade med att jag, albin och dennis fick skjuts till albin av rosén. sen  så körde robin hem mig från albin till pappa. får väl tacka för det, även om det tog sin tid att få den hjälpen man behövde /:

pappa och erica är antagligen i norge nu. dom har åkt på motorcykel resa dit under dagen (: trevligt. och alltid lika roligt att jag får erbjudande om att följa med på såna aktiviteter. visste inte ens att dom skulle dit förrän erica sa det igår. pappa sa bara att han skulle ut och åka motorcykel vid 9.00 och skulle vara hemma någon gång runt 17.00.

min dag har än så länge erbjudit - en skön dusch, två goda ost och gurk mackor och om en stund kommer hannah, hennes mamma och syster och hämtar mig. så ska vi åka hem till mig i frändefors och rida. det blir malin på mosa, hannah på mini och jag på biggan, såklart! :D

gårdagen var det värsta jag vart med om på länge. vill inte ens skriva om det här, utan det kommer nog hamna i ett inlägg bland mina lösenordsskyddade. men här vill jag iaf skriva tusen tack för omtanken till sundet, toni och thim. ni är guld värda. tack <3

det betyder mycket att få veta vilka som finns där, när det verkligen behövs. nu gäller det att tänka över vissa saker ordentligt, för jag vet inte överhuvudtaget just nu hur jag vill ha det. vet inte ens vad jag känner längre, bara tomt nu verkligen! det är synd, men kanske lika bra att bara gå vidare .....
 
puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0