HEMMA IGEN ..

nu har jag vart ute med albin och robin en stund, vi har typ letat brandsläckare ;p och pratat om allt och inget typ (: inget speciellt, men det var trevligt att träffa dom. jauu, börjar faktiskt känna mig lite seg i huvudet nu, sovit så jävla dåligt den senaste tiden. jag går och lägger mig sent (= tidigt på morgonen, ca 5-7) och vaknar "tidigt", vilket betyder mellan 9 och 12.

så det får nog bli sova nu .. suck /:
ska försöka sova ordentligt nu. och så får vi hoppas på att det blir en bättre dag imorgon, för den här tisdagen har verkligen varit till ingen nytta alls. och nu är jag bara deprimerad för att det redan är onsdag! så snart är det vanlig vecka igen, och ingen frihet att kunna göra vad man vill eftersom alla har skola att sköta. men det värsta är att jag SKA gå till arbetsförmedligen denna veckan, och även ringa soc. måste verkligen göra det nu! sen så

känner inte för att lägga mig i sängen. känns bara ensamt! och väldigt jobbigt, måste stänga av, koppla ut och ta med mig datorn in till sängen, för att jag är så jävla beroende av den! men jag kanske för en gångs ska låta den stå kvar här i vardagsrummet. det känns svårt, för den får mig att känna mig mindre ensam.

hur normalt är det att sova tillsammans med sin dator?
+ 2 mobiler .. skitsamma, jag tänker vara stark idag (; datorn får stå kvar. nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och sova .. iPoden får iaf hålla mig sällskap och ge mig ro att somna. jag måste verkligen ha ljud. kan inte ligga helt ensam i tystnad. antingen behöver jag musik eller ännu hellre någon annan bredvid mig. även om det så bara är andetag! hatar att sova ensam, speciellt när man saknar någon. för det bästa hade varit att ha dig här <3

godnatt!

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0