IRRITERAD MEN DUKTIG!!

nu har jag ringt som en jävla dåre! håller inte ens räkningen längre. fyfan. pratat med ett flertal olika personer på soc nu. till sist fick jag tag på rätt person :| men nu är det ju så att jag är skriven hos mamma i frändefors, alltså i vänersborgs kommun. vilket betyder att jag ska ringa vänersborgs soc, så får dom betala första månaden innan jag är överskriven till trollhättan, tydligen! låter jävligt krångligt, men nu så har jag vart inne på adressändring och fixat det! står nu mera skriven hos pappa :D tar några dagar nu innan det gäller. jag tyckte att det var jävligt dumt och besvärligt hela den här grejen, kan jag inte bara få pengar?! eftersom att jag egentligen bara tänkt att bo hos pappa tillfälligt. men whatever. så länge det är gratis ska man väl inte klaga. inte en chans jag hade betalat för att skriva över mig hit. jag ringde ju soc för att jag inte har några pengar liksom.

sen har jag ringt tandläkaren också
. fick sms förut om att jag har tid 8.15 imorgon. tusan, det hade jag glömt bort! men jag ringde och fick en ny tid ist, för jag känner att jag inte hinner/orkar ta mig hem till mamma ikv. den 11 maj, klockan 10.15. . har ställt in påminnelse på mobilen, så hoppas jag inte glömmer det nu! :)

jag har lyckats möblera rummet mitt i allt med (;
haha. erica kommer säkert bli skitsur. men det är mycket bättre nu, ställde ut den klumpiga jävla fåtöljen i förrådet ;p nu ska jag koppla av en stund. andreas ligger här på soffan och stensover! nu ska jag finskriva mitt brev till caféterian på NÄL och skriva ut det, så kan jag skicka iväg det sen (:

ska be hannah ringa mig också - känner mig lite telefonberoende nu? men inte bara därför. känner att jag vill finnas där för henne nu <3

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0