JAG ÄLSKAR DIG

underbara soool! kan sommaren inte bara stanna för alltid .. vill aldrig mer se snö ;|



den senaste timman har jag legat ute på balkongen och stekt. nu ska jag klä på mig, ta en hurtig promenad, sen blir det hem igen och ta en skön dusch, följt av en god frukost :) åh, jag är så otroligt shoppingsugen!! nej, nu ska jag försöka hålla i pengarna .. fast tror ändå att några hundralappar kommer gå upp i rök redan idag. pizza ikväll, alkohol till imorgon och kanske lite smått och gott (: nu ska jag skutta iväg och förbereda mig för den här dagen .. suck, måste städa också.

oj, nu fråga stampe om jag ville med och chilla på siba - LÄTT! :D ska ringa dennis och tjata på honom också. han ska skolka! :)) jaha, då får man skippa promenaden. men det blir ändå motion att gå på siba. ska iaf göra mig i ordning nu, ta bussen till swedenborg där dennis käkar, stressa honom och så drar vi ut till siba och träffar stampish ;D den här dagen kan nog inte bli bättre <3

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: anki

ja, desamma! :)

2009-04-29 @ 11:41:07
URL: http://a900404.blogg.se/
Postat av: Olessia

nice bild :D haha

2009-04-29 @ 13:31:21
URL: http://nenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0