JAG VET .. STÖRD xD

hahaha, ibland kan jag komma på mig själv med hur slut i huvudet jag är. det blir fan värre och värre. varför sitta och slösa massa tid på det här? ;



det måste vara för att jag är så enormt begåvad. haha, grymt snyggt. eller hur?! ;DD nej men fan .. nu ska jag göra det jag ska ist för att måla det! hopp in i duschen. sen vänta på dennis, emil och erica .. får se vart vi hamnar ikv! ser iaf fram emot en riktigt soft lördag. kanske blir fest senare, det vet vi inte än. men till att börja med, bara njuta av några cider/öl och ett par groggar. låter det inte underbart?

hoppas ni alla får en riktigt trevlig saturday night ;]

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0