KISSENÖDIG & UTTRÅKAD!

precis avslutat bloggdesignen till izabell. gick inte mer än så! just nu iaf .. verkligen fantasi torka. behöver ut och få lite luft nu känner jag. och kissenödig som bara den är jag ;| hade jag inte vart så förbannat slö hade jag sprungit på toa för länge sedan. men jag är ju som jag är ;p haha .. nej. nu ska jag gå och kissa. sen får vi se om jag tar en promenad eller sätter mig på balkongen en stund, antar att det blir balkongen. för inget vidare underhållande att gå ut och gå själv. det är något man gör för att salma tankarna osv. och det orkar jag inte lägga energi på idag, trött på att tänka. för det är bara du som finns i huvudet ändå

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0