KVÄLLEN SOM VAR

hemma nu .. sitter här på sängen. vet varken ut eller in. allting känns bara jobbigt och krångligt nu. erica och johannes ska sova här eftersom johannes parkerat bilen på oden parkeringen som stänger klockan 1. vilket betyder att man inte kommer åt den sen när man vill åka hem klockan halv 2. så ja .. albin ska skjutsa hit dom snart. blir krångligt med sovplatser.

är på dåligt humör igen ..... för som vanligt (känns det nästan som nu för tiden) så är det krångel mellan mig och andreas. mest för att jag är så jävla dum i huvudet och inte vet vad jag håller på med, beter mig jävligt dåligt iaf. det vet jag mycket väl själv. men kommer inte på det förrän efter en stund. och också för att jag bryr mig för(?) jävla mycket. ibland önskar jag att jag inte var som jag är. för ibland förstår jag inte varför jag gör som jag gör. vill inte att saker och ting ska bli som det blir ibland, när "mitt andra jag" tar över. det känns jobbigt!

kan inte lita på mig själv
, vet knappt vem jag är längre. hur jag är, vad jag vill eller någonting. känner inte igen mig själv. jag är som helt vilse i mig själv och det känns som jag bara skiter i allt. även fast jag inte gör det innerst inne. men jag beter mig ofta som det. och det vet jag mycket väl om. fan .. inte meningen att vara sån! det bara bli så ..... fel.

kvällen för övrigt har iaf vart helt okej. efter en väldans massa fördröjning. dom kom ju tillslut iaf. åkte runt lite granna, drack några cider. hämtade sara. åkte till saab. och så skulle emil dra. så där stod vi - jag, dennis och erica. jaha .. albin var snäll och skjutsade oss till hjortmossen. så satt vi hos josse en stund. lisa och becca var där också. var väl inte sådär jätte livat, men ändå trevligt! :] securitas kom en sväng, men det gick bra! haha. efter det så drog vi ut. gick till shell. träffade folk. bl.a tjocken vilket var riktigt roligt :D inte setts på väldigt länge nu. blev kvar på shell ett bra tag. sen kom albin och hämtade mig, dennis och erica iaf. åkte runt en stund. blev en tur till donken. bara dennis som köpte mat. hehe. sen släppte vi av erica på torget för hon skulle träffa johannes. men hörde av sig ganska snart och berättade om parkeringshus-incidenten. så ja .. efter det körde albin hem mig.

vet inte om jag kanske ska dra ut igen. funderar på det! men ändå känner jag bara för att gräva ner mig i sängen. känner mig så dum. riktigt riktigt dum! /: fan, måste börja tänka efter mera. kan inte hålla på såhär. har vekligen börjat förändras när jag dricker. blir så oberörd och allmänt taskig.

jaja .. får se vad som händer här näst. ni lär ju få veta (;

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0