MAAAAT!

nu är det dags för mat. mmmm, så gott det är! köttfärssås och fusilli :)) har faktiskt nästan aldrig lagat köttfärssås innan, konstigt nog. men hos mamma brukar det serveras ganska ofta så jag är inte sådär jätteförtjust i det. men ibland är det faktiskt väldigt gott :D och jag tycker nog att jag lyckades väldigt bra, för gott är det (Y) älskar att experimentera i köket <3



i vänersborg har vi varit också
. jag, dennis, albin och simon. hämtade lite 'varor', blev inte speciellt mycket idag. gick åt 1500;- riktigt härligt väder är det ute. så nu efter maten ska jag och dennis ut och gå lite, köpa mjölk också. haha, dennis betalar! resten av dagen vet jag inte vad vi ska göra riktigt. pratade på att kolla på 'the glasshouse' med albin och simon senare ikväll. iofs är klockan halv 7 nu, tänka sig- det är fortfarande ljust ute. det är man inte riktigt van vid än ;p men åh så underbart. folk börjar röra sig ute mer och mer, det märker man ganska tydligt. kan skulle ta och åka in till stan till och med. nej, vi får se vad vi hittar på! nu ska jag äta klart, kanske bloggar förbi senare ikv (;

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0