MINNET ÄR INTE ALLTID MED

godmorgon :D vaknade för en liten stund sen. ligger här i sängen och har det bekvämt. hihi. det är tur att jag oftast inte är den som kan sova bort hela dagen utan problem. för hade klockan vart mer hade jag antingen glömt bort det helt eller drabbats av ren panik! jag ska ju till sonja och städa idag kom jag på! det hade jag inte en enda tanke på igår när jag gick och la mig ;p hm, jag brukar vara där mellan halv 12-halv 1, så jag tänkte att jag sträcker lite på mig nu, går upp och gör mig i ordning i lugn och ro. så får vi se när jag är där (: sen blir det väl mat vid 2 som vanligt, fick som vanligt också kan jag tänka mig :DD

tråkigt väder har vi även idag så någon promenad som jag just hade lite små funderingar om blir det nog inte! jag får göra av med 21kr på mobilen för att sitta 5 minuter på bussen ist (y) åh, jag förstår inte hur i helvete dom kan ha så HÖGA priser!! ;o det är sjukt, man har ju inte råd att åka buss längre? fast jag har ju å andra sidan inte råd med någonting längre.

nu blir det frukost- havregrynsgröt!

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0