LÅNGPROMENAD OCH GRILLNING PÅ URSAND

skrev mobilblogg 2 gånger idag, men nu ser jag att dom inte kommit fram. undersökte saken och märkte två fel. för det första är mitt gamla mobilnummer registrerat och för det andra så har jag skickat till fel nummer, hade fel nummer sparat i mobilen - dom har ju ändrat sen dom bytte. blabla .. skitsamma. skriver iaf av det jag skrev förut.

18.47 | nu sitter jag här på stora bryggan i stan. börjar bli riktigt kallt nu, solen värmer inte alls längre och vinden är kall. lite svårt att skriva faktiskt, fingrarna ger inte riktigt knapparna den kraften jag vill ;p har gått i 2 timmar nu - från sylte, genom skoftebyn, sen mot innovatum från karlstorpsrondellen och så in till stan intill vattnet. sen gick jag över klaffbron och in mot oscarsbron. la mig på en stenstaty och njöt av solen en stund. sen över till andra sidan fallen och upp för alla trappor. så gick jag ett bra tag på en stig intill kanten. väldigt fin utsikt där uppifrån :) sen väl framme på kopparklinten satte jag mig en stund. tog några mer bilder, har tagit en massa fina bilder som ni ska få se sen! sen blev det ungefär samma väg tillbaka, sen kände jag för att gå intill vattnet vid bryggan. träffade på andres utanför strandgatan också. menmen .. otroligt skönt har det varit iaf. men nu fryser jag som bara den. väntar på jens som kommer och hämta mig om en stund. så får vi se vad som händer. har faktiskt inte känt min särskilt nere alls, förrän nu .. litegrann. men det är inget att bry sig om. bara att försöka låta bli att tänka (: nu ska jag röra på mig lite!



puss&kram              


22.01 | nu sitter jag på ursand på en bänk bredvid den här mysiga brasan tillsammans med jens, roob och peppe. vi var fler förut men nerven, billy, sandra och söder åkte tillbaka till trollhättan för en stund sen! jag har suttit uppe i ett träf och pratat i telefon med min hannibanni ;D sen har jag hoppat och skuttat ut på en pir och kollat på stjärnorna. och snart blir det korvgrillning :D sen får vi väl se vad som händer, men blir nog kvar här ett tag. kul att göra något annat än bara åka runt :)



vad har ni för er ikv?

puss&kram              

och så några fler bilder;


pilla in en pinne i brasan? (;


jens gör en 180 graders!



någon sket ner sig?!


ja, ni det var dom det! nu sitter jag faktiskt hemma i frändefors, på mitt lilla renoveringsobjekt till rum. med tända ljus och finfina spotlights i taket. fast dom är släckta (intressant information? haha) känns enformigt - "nu sitter jag" höhö, inlätt 3 inlägg med det nu typ. skitsamma .. har väl inte direkt något vettigt att skriva. konstigt för hade faktiskt planerat det här inlägget ganska bra innan /: men men ..

kort och gott vet ni ju vad jag har sysslat med, så vet inte hur intressant det är att skriva mer detaljerat om kvällen. det har iaf vart en väldigt trevlig kväll .. en dag som började helt skit slutade faktiskt riktigt bra. hela 3 timmar stannade vi på ursand. det var riktigt mysigt. vi pratade och hadetrevligt, roob sjöng för oss och så fick vi se en svan. den lät konstigt ;p hur som helst. vid 12 släckte vi elden och åkte in till trollhättan. blev en sväng förbi donken och jens bjöd ännu en gång på dricka. sen gjorde vi inte mycket mer, busade lite granna innan vi mötte albin på shell. så hoppade jag över i hans bil, för han var så snäll och körde mig till mamma - men först en sväng till pappa för att hämta min kära dator!

albin, du är guld värd. verkligen!
uppskattar allt du gör för mig så jävla mycket. är ledsen för att jag inte visat det. eller ställt upp för dig lika mycket. känner hela tiden att jag inte uppskattar någonting du ger mig. men vill att du ska veta att det gör jag och du betyder mycket för mig, men jag suger på att visa det /:

tom på ord nu! samtidigt som jag bara vill skriva en massa. men det passar inte in här, och jag har ärligt talat ingen ork ..

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0