SISTA AVSNITTET JU!

säsongsavslutning av andra avenyn idag. det visste inte jag, inte förrän tjejen som babblar innan programmet sa det. fan. nu kommer jag sakna min älskade serie hela sommaren ;( usch! albin åkte i stort sett direkt efter det var slut! jag ska äta lite kladdkaka och kolla på 'into the wild', en sjuuuukt bra film som bara är ett måste att se ;o har ni inte sett den, så gör det för tusan! :) och så funderar jag på att sätta mig på balkongen och dricka lite varm oboy, tihi. mys! känner för att ta en promenad också egentligen, men vågar ju inte gå ut i mörkret själv. det får vänta till soluppgången!

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: Leia

Den serien är bra, synd bara att den går samtidigt som dh. Därför har dh vunnit.

2009-04-28 @ 22:58:34
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0