OUT OF SLEEPMODE

vaknade till med ett ryck när det plingade på dörren kvart i 9. tänkte bara; 'nej, det är inte sant!' gick upp, kikade ut. och jovisst. det var ingen inbillning. öppnade och en glad, ung kille ser med en gång att jag är nyvaken och så frågar han ; 'väckte jag er?'  jag svarade med ett ; 'aaaa' och skrattade lite. så frågade han om han kunde komma in en stund. 'javisst, vad är det du ska göra?' han berättade att han skulle lägga några fogar. 'jaha' - svarade jag- 'men då går jag och lägger mig igen, bara säga till om du behöver något'. 5 minuter senare sa han ; 'nu går jag igen då, så slipper du mig. hejdå'. jag skrattade, tackade och sa hejdå. trevlig och sarkastisk var han, men nu ligger jag här och kan inte somna om, har inte sovit mer än 4 timmar ju ;(

typiskt! får göra ett försök iaf, iPoden dör snart nu också .. min sovmusik /;

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0