SNABBA RYCK!

nu har jag precis städat lägenheten. albin körde hem mig en sväng för att fixa det. så slipper pappa städa massa nu när han kommer hem. fast han har redan vart hemma en sväng. var jätte rädd att han skulle vara arg på mig ;p men det var han inte, han sa bara att jag skulle fixa det sen :)) bra det. sen så fick jag lit dricka till ikv också. dunder! blir grillning och dricka hos babben (: trevligt mys.

har vart på överby och lite så en sväng också. jag, albin och dennis. albin köpte jätte snygga jeans och nya solbrillor ;D hehe.

få springa ner nu, för blir hämtad igen. ska bli riktigt gott med grillad mat. årets första för min del, och vädret är helt underbart. hoppas ni får en trevlig kväll iaf, för det kommer jag definitivt ha!

har ni grillat än i år? :)

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jaa då flera gånger

2009-04-09 @ 23:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0