TACOS MED DENNIS :DD

nu har jag och dennis precis proppat i oss tacos, eller ja .. det som fanns ;p köttfärs, majs, gurka, paprika, ost och tortillachips med cheese smak. hm .. fanns inte ens någon krydda, så det fick bli till att blanda en egen taco-krydda. men vet ni vad? - det blev faktiskt helt okej :)) och jag är väldigt mätt. men chips är gott (a)

dagen har inte erbjudit mycket mera än mat, en dusch, en hel del dricka, lite musik och en väldigt go soffa (: så slappt, det har det verkligen varit! nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 9, för då börjar 'andra avenyn' ;] tänkte se det på TVn för en gångs skull, för hade jag velat hade jag ju kunnat sett det på svt.se redan nu ;p

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0