SAKER JAG VILL GÖRA INNAN JAG DÖR

  • tälta i en rondell
  • bada i en isvak
  • uppleva en lasershow
  • vara med i en teater, en stor
  • köra motorcykel
  • ringa kungen
  • hitta ett riktigt intresse
  • åka med första bästa tåg och se vart jag hamnar
  • prova på riktig dykning!
  • fånga en fisk med bara händerna
  • flyga luftballong
  • hoppa bungyjump
  • skaffa barn
  • göra något viktigt
  • åka till usa
  • tatuera mig
  • fira jul i australien
  • gifta mig, men inte i kyrkan!
  • hämnas - på riktigt
  • se en vulkan
  • komma på vad jag vill jobba med
  • ta körkort
  • äta sushi
  • inreda en fin lägenhet
  • skaffa en hund
  • åka på festival
  • så ett frö, se blomman växa
  • ge någon en rak höger
  • stå mitt på en landsgräns
  • prova på att bo utomlands
  • välta en ko
  • se pyramider
  • simma med delfiner
  • vinna minst 10 000 på en lott
  • starta ett café
  • bli riktigt kär igen
  • skicka in en insändare till tidningen
  • kasta ut en TV från balkongen
  • bokstavligen bränna pengar
  • ta en springnota
  • duscha i ett vattenfall

Kommentarer
Postat av: Olessia

en sån där lista är jätte bra att göra :D

2009-04-29 @ 21:27:02
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: jannha

ska jag hjälpa dig att välta en ko ^^? Haha du e rolig du =] Har ett jobb du kan få där du kan få väldigt mycket pengar ..Säg till om du är intresserad =]

2009-05-02 @ 13:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0