VARNING ..

känner på mig att det här kommer bli ett jobbigt inlägg, fyllt med massa onödigt babbel och virrvarr från mitt förvirrade huvud. känner att jag behöver skriva av mig - även fast jag inte ens har något hum om vad jag ska skriva, eller rättare sagt hur jag ska skriva. som vanligt mycket som trycker inne i huvudet och försöker komma ut! mest massa negativa tankar och funderingar, åsikter och känslor /: åh, det känns verkligen som jag tappat lusten för precis allting nu. vissa stunder iaf. men med tanke på hur jag är så får jag ju mina små ryck då jag kan hoppa och skutta, känna mig hur glad som helst, eller börja städa mitt i natten, trots att jag är helt dötrött. men blir jag uttråkad, då slappnar huvudet av och blir tungt, sen blir det sådär jobbigt.

nu sitter jag ju här själv ..
har ingen lust att sova, orkar inte städa (kommer bli jobbigt imorgon), jag har inget att göra, bara sitter här .. MTV gör mig dock lite sällskap, men så sjukt dålig musik just nu - såklart! men det är iaf ingen sån där deprimerande. och nu kom det faktiskt en bra låt. kanye west - homecoming. skitsamma, tror fan jag ska göra ett försök att sova, men först ;

  • äta något
  • stänga av datorn
  • plocka in disk i maskinen
  • tvätta bort smink
  • borsta tänderna
  • starta datorn
  • försöka lösa mitt lilla VLC problem
  • se film/lyssna musik beroende på hur det går
  • soooovaaa .....
så hörs vi imorgon igen! om jag inte besvärar er med ännu ett ointressant inlägg ;p fast det är ju bara för er låta bli att läsa isf. sov så gott :*

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0