DÖ-SEG DAG!

herregud, vad ska man säga? den här dagen har vi tillbringat i sängen ..... typ 98% av den iaf. duschat har vi dock gjort. och så har jag diskat. emelie gjorde lite god äggröra förut, men jag åt inte så mycket så börjar bli hungrig igen. men vet inte vad jag är sugen på. har egentligen ingen lust med någonting! ångesten killar i magen och får huvudet att kännas svullet :s fyfan.

får väl erkänna att det är gårdagen som är skyldig till den känslan. började med att albin ringde och tyckte vi skulle skippa frukost och laga middag (som vi planerat dagen innan) direkt! så vi åkte och handlade lite på jätten och lagade en riktigt god måltid. albin stekte köttet, jag gjorde potatisklyftor och emelie fixade sallad :) och självklart så blev det massa fetaost :p hehe. där efter kollade vi på film medans albin åkte och fixade lite med bilen. sen skjutsade han oss till sonja när han kom tillbaka. städade och så bjöd hon på middag, igen! haha. fisk naturligtvis (; jag dammsög och tvättade golven, emelie dammade lite och pratade med sonja under tiden. när det var dags att träffa albin och dennis satte vi oss utanför kiosken nedanför och åt glass i solen medans vi väntade på dom :))

grogg + shot ((:


emelie med shot och telefon :p


min hugo och jag (;

sen släppte dom av oss hemma. vi duschade, sminkade oss osv och började dricka :D sen hämtade michael oss och skjutsade oss till albin, kom på i bilen att vi glömt spriten så den åkte jag och robin och hämtade lite senare, passade på att köpa slödryck också. vid halv 11 åkte vi mot uddevalla. dansade och drack billiga xider, träffade ronja, malin, carro m.fl :) trevligt! dock vill jag egentligen bara radera hela kvällen från minnet på grund av att det slutade helt tokigt. ångest ångest, bråk, tjaffs och pinsamma händerlser dom sista timmarna. herregud. när vi kom hem gjorde vi tacos och käkade, sen kom robin och sov över.

nej, nu måste jag fixa något att äta!
ikväll kanske det blir utgång igen, dock känner varken jag eller emelie (som just nu sover) speciellt mycket för det, men man vet aldrig vad vi får för oss.

puss&kram                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0